قهوه گانودرما قهوه گانودرما .

قهوه گانودرما

توليد قهوه لاته بيز

اكثر مطالعات نشان مي دهند كه قهوه لاته دكتر بيز براي لاغري هنگامي كه در دوزهاي متوسط مصرف شود بي خطر است. اضافه شدن گانودرما به اين تركيب باعث برطرف شدن كمبود پروتئين هاي ضروري موجود در بدن ميشود و در خانمها چنانچه قبل از دوران حاملگي مصرف گردد ميتواند باعث افزايش شير آنها براي دوران بعد از حاملگي شود. با مصرف قهوه گانودرما لاته كمبود پروتئين هاي ضروري در بدن جبران مي شود. تفاوت بسياري ميان “عصاره قارچ مورد استفاده در آزمايشگاه” با آن چيزي كه در محصولات تجاري مي بينيد وجود دارد. قارچ خام : استفاده از آن به بصورت قارچ خام كه طعم و بوي نامطبوعي دارد و اوصلا به اين صورت مصرف نمي شود و بنا به نظر پزشكي مصرف خام آن توصيه نمي شود. رنج ميبرند اكيدا توصيه مي گردد . نسبت ميزان قهوه به شير در اين نوشيدني اهميت دارد كه از قانون يك به سه پيروي مي كند و ديگر تفاوت اساسي آن با كاپوچينو علاوه بر اسپرسو ميزان كف رويي مي باشد. اين نوشيدني به خاطر داشتن تركيبات موثر و فعال قارچ گانودرما به خاطر داشتن خواص ضد التهابي و پروبيوتيك ميتواند در ترميم مخاط معده و كاهش التهاب اين اندام بسيار مهم و موثر باشد.

قارچ گانودرما مي تواند بر ژن هاي گلبول هاي سفيد خون اثر بگذارد و قدرت سيستم ايمني بدن را به شدت افزايش مي دهد و اين خاصيت يكي از خاصيت هاي بسيار مهم قارچ گانودرما مي باشد. در ادامه با ما همراه باشيد تا ببينيم قهوه لاته گانودرما چگونه به اين مهم دست پيدا خواهد كرد. گانودرما موجب مي شود تا اكسيژن رساني بيشتري از طريق خون به سلول هاي بدن انجام شود و همين امر افزايش سوخت و ساز را در بدن به همراه خواهد داشت. با مصرف قهوه گانودرما انرژي بسيار خوبي براي بدن در طول روز تامين مي شود.افرادي كه به مصرف قهوه عادت دارند با جايگزيني آن مي توانند مصرف روزانه قهوه خود را كم كنند. نكته ۲ :همه ي انسان ها مي توانند براي تقويت سيستم ايمني بدن خود از پودر گانودرما لوسيدوم استفاده كنند در يك مطالعه ديگر روي ورزشكاران رشته بسكتبال آمريكا مشخص گرديد كه قارچ گانودرما مي تواند تمامي بيماري هايي كه ناشي از استرس به وجود مي آيند را از بين ببرد . نكته قابل توجه ديگر در رابطه با دمنوش گانودرما آن است كه مي توان اين گياه را همراه با مقداري عسل، شيره انگور يا شيره خرما مخلوط كرد تا از طعم مطلوب تري برخوردار شود.

اگر كافه لاته خود را يكدست و خامه اي دوست داريد 225ml و اگر سبك و طعم دار دوست داريد 285ml آب جوش به آن اضافه كنيد. قهوه لاته با پودر قارچ گانودرما به صورت كيسه اي آماده استفاده فوري است. قهوه فوري سوپريمو با قارچ گانودرما دكتر بيز | فروشگاه … قهوه فوري دكتر بيز عالي به شما كمك مي كند تا سلامت و انرژي بيشتري داشته باشيد، با داشتن تمام خواص بدون هيچ گونه عوارض جانبي. در صورتي كه در رابطه با نحوه دريافت و ثبت سفارش قهوه گانودرما لاته دكتر بيز سوالي در ذهن شما وجود دارد، ميتوانيد از پشتيباني فروش مجموعه كمك بگيريد و سوالات خود را بپرسيد. علاوه بر خريد اينترنتي قهوه لاته بيز، برخي از فروشگاه هاي مجاز و مورد تاييد شركت بيز نيز اين محصولات را به فروش مي رسانند كه مي توانيد قبل از تهيه از اين فروشگاه ها، با مشاورين تماس حاصل نماييد و تاييديه خريد از آن فروشگاه را براي خريد قهوه لاته بيز دريافت نماييد. بديهي است كه يك محصول انحصاري، با يك قيمت مصوب و مشخص عرضه مي شود؛ لذا مي توان نتيجه گرفت محصولات شركت بيز كه با قيمتي پايينتر از قيمت تعريف شده شان به فروش مي رسند، به هيچ وجه محصولات اصلي اين شركت نبوده و يا محصولات تاريخ گذشته و از رده خارج شركت بيز مي باشند و يا محصولات دست كاري شده و غير اصلي.

اسپرسو تهيه شده از دانههاي قهوه روبوستا و عربيكا كه با خامه غير لبني تهيه شده و با كف جذاب و دلانگيزي كه دارد ميتواند توقعات قهوه خورهاي حرفهاي را هم برآورده كند. گانودرما لوسيدوم : به آن قارچ رِيشي قرمز هم مي گويند و به طعم قهوه غنا داده و فوايد مخصوص به خود را دارد. گانودرما لوسيدوم- به آن قارچ رِيشي قرمز هم مي گويند و به طعم قهوه غنا داده و فوايد مخصوص به خود را دارد. يكي از شايع ترين بيماري هاي عفوني زگيل تناسلي مي باشد كه امروزه بسيار همه گير شده است و افراد زيادي به آن مبتلا شده اند , اين بيماري بيشتر در بانوان شايع و مرسوم مي باشد و تا به حال بانوان بسياري به آن دچار شده اند و بسياري از آن ها نيز بعد از مبتلا شدن بسيار نگران درمان آن مي باشند و بسياري نيز اعتقاد دارند اين بيماري درماني ندارد و بسيار خطرناك مي باشد اما اين يك تفكر بسيار اشتباه مي باشد اين بيماري در صورتي كه به موقع درمان شود و به صورت مستمر براي درمان اقدام شود مي توان آن را درمان كرد.ويروس اچ پي وي موجب سرطان دهانه رحم و زگيل تناسلي مي شود كه هر دوي اين بيماري ها طبق تحقيقات و گزارشات داده شده با قارچ گانودرما قابل درمان هستند .بله همانطور كه گفتيم قارچ گانودرما خاصيت ضدسرطاني دارد .زگيل تناسلي نوعي شايعه گوشتي مي باشد كه در ناحيه تناسلي و در ناحيه مقعد بر اثر رابطه جنسي با فرد آلوده ايجاد مي شود.درمان زگيل تناسلي راه هاي مختلفي دارد و در صورت بروز حتما به پزشك مراجعه كنيد اما يكي از راه هاي قابل اطمينان براي رفع زگيل تناسلي قارچ گانودرما مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۰:۲۸ توسط:گانودرما بيز موضوع: نظرات (0)

طرز تهيه لاته؛ چگونه در خانه قهوه لته خوش طعم درست كنيم؟

لاته آرت يا همان قهوه لاته گانودرما بيز يك موضوع جالب و جذاب در حوزه­ ي خود است. ريختن به صورت آزاد، براي توصيف يك تكنيك كه در آن barista ظرف محتوي كرم و فوم را به طور ماهرانه در روي فنجان مي­گرداند كه شكل و لاته آرت مورد نظرش خلق شود. درون ليوان هاي مورد نظر خود شير را تا سه چهارم ليوان بريزيد. كف شير و شير باقيمانده را نيز درون ليوان ها تقسيم نماييد (سعي كنيد براي اين كار تا جاي ممكن از قاشق استفاده نكنيد اين كار كف شير را مي خواباند. سعي كنيد لوله استيمر درون پيچر را به گونه اي در نزديكي بدنه قرار دهيد كه شير خلاف جهت عقربه هاي ساعت در ظرف بچرخد. به زودي مقاله اي در اين زمينه منتشر مي شود پيشنهاد يكي از كاربران سايت كه انواع روش هاي مصرف را تجربه كرده و بهترين نتيجه را از اين روش گرفته اند به شرح زير است : كه شما هر روز مقدار كمي از اين قارچ ( يك قاشق چاي خوري پودر قارچ را) در يك ظرف پيركس حدود بيست دقيقه حوشانده و بعد از آن همرا با قهوه فوري يا بدون قهوه (كمي مزه تلخ دارد) مصرف كنيد. همه ما نشسته ايم و از تجربه نوشيدن قهوه اي لاته لذت برده ايم و مطمئناً طعم خوبي دارد ، درست مانند پودر قهوه لاته خانه ها يا بهتر.

كافه لاته گانو درما، قهوه اي ست فوري كه به راحتي ميتوان از آن استفاده كرد. آيا ميتوان به طور كل مواد قندي و شكر را از رژيم غذايي حذف كرد؟ شكر اضافه كنيد. البته معمولا اين نوع كافه به صورت تلخ ساخته مي شود و شكر رو در كنارش روي ميز مي ذارند كه هركس هر چقدر خواست شكر اضافه كند. البته اگه چند كافه لاته درست كنيد كه در اين مرحله ماهر بشويد مي تونيد زاويه قاشق يا ني رو به صورتي تنظيم كنيد كه نسكافه يا اكسپرسو يا قهوه روي شير قرار بگيرد. 1. لوله ي نازل بخار(استيم وند) را با شير داخل محفظه پارچ -درست پايين سطح شير - قرار دهيد. 1. داخل قابلمه روي حرارت متوسط و كم، شكر، آب و پسته را با هم مخلوط كنيد. 3. حداكثر به مدت يك هفته در يك ظرف نگهداري غذا (كه هوا داخلش نرود) داخل يخچال نگهداري كنيد.

نكته: اين دستور نياز به همزن برقي دارد. شير را در ظرفي بريزيد با هم زن برقي آن را به هم بزنيد تا حجم آن به يك و نيم برابر حجم اوليه شير برسد. «مجله اينترنتي بيننده» را دنبال نماييد تا با طرز تهيه لاته پسته آشنا شويد! لاته ميباشد و طرز تهيه كافه لاته به اين شكل مي باشد كه اسپرسو را با شير داغ يا جوشيده تركيب ميكنند و بر روي آن كف شير ميريزند. اگر نمي دانيد لاته چيست و چگونه تهيه مي شود با ادامه مقاله سايت خانه قهوه همراه باشيد ، در اين مقاله ابتدا توضيح مي دهيم كه لاته په ويژگي هايي دارد و سپس طرز تهيه آن را آموزش مي دهيم. بايد توجه داشته باشيد كه تمامي انواع اين محصولات از بهترين كيفيت برخوردار بوده و به همين دليل يكي از پرفروش ترين محصولات به شمار مي رود. هدف ما در فروشگاه اينترنتي باروشاپ، عرضه كالاي با كيفيت و مرغوب، با قيمت مناسب و ارسال سريع به مشتريان عزيزمان در سراسر ايران است. »»» آموزش“لاته آرت” در مدرسه قهوه ايران | كليك كنيد… 

يك شب يا حداقل 6 ساعت خيس كنيد. كافه لاته يك نوشيدني قهوه است كه عمدتا از اسپرسو و شير گرم ساخته شده است. ليوان شير را در دست بگيريد اگر دماي آن به اندازه كافي زياد نيست آن را به مدت چند ثانيه در ماكروويو بگذاريد تا گرم شود. بسته به قدرت مايكروويو خود، كافي است آن را در مايكروويو از ۳۰ ثانيه ۱ دقيقه داغ كنيد. اين نوشيدني مخصوص قهوه، بهتر از هر نوع لاته اي است كه مي توانيد در كافي شاپ تهيه كنيد. تا جايي مخلوط كنيد كه كاملا صاف و خامه اي شود. 1. شربت پسته و اسپرسو را در يك ليوان تركيب كرده و هم بزنيد تا مخلوط شوند (البته مخلوط كردن يا نكردن اختياريست). اچينگ روشي است كه باريستا از يك ابزار يا چوب استفاده مي كند تا كرم و فوم را بكشيد و يك تصوير و لاته آرت را ايجاد كند. اشكال رايجي كه معمولا باريستا بر روي لاته خلق مي­كند،قلب هاي عاشقانه و گل رز، سرخسها هستند. پس از آن باريستا با ذوق و تبحر خود با استفاده از اين فوم اشكال مختلفي را بر روي نوشيدني ايجاد مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۹:۴۴ توسط:گانودرما بيز موضوع: نظرات (0)

ويژگي هايي كه آنها را از هم متمايز مي كند

قهوه لاته بيز براي همين از آنجايي كه فوم سفيد شير مي تواند روي قهوه بماند و نمايان شود، باريستاها از اين ويژگي استفاده كرده و لاته آرت هاي زيبايي را ايجاد مي كنند. براي همين اين مرحله در لاته آرت بسيار مهم است. اين نكته بسيار مهم است . قهوه به علت داشتن كافئين و مزه و عطر آن يكي از پرمصرفترين نوشيدنيها است. قارچ خام : استفاده از آن به بصورت قارچ خام كه طعم و بوي نامطبوعي دارد و اوصلا به اين صورت مصرف نمي شود و بنا به نظر پزشكي مصرف خام آن توصيه نمي شود. حال جهت كاهش ديابت و ان شاء الله درمان ديابت اش قهوه گانودرما را مصرف كنه يا خود قارچ را؟ قهوه گانودرما، شامل پودر قهوه فوري و پودر قارچ گانودرما (قارچ ري شي يا جان افزا) است. اميدوارم با نوشيدن قهوه هاي گانودرما سلامتي خودتون رو تضمين كنيد. متاسفانه اين نوشيدني هاي وسوسه انگيز، شديدا با چاقي،ديابت، بيماري هاي قلبي و كلا مشكلات سلامتي در ارتباط هستند و در واقع ميشه گفت از عاملين اصلي ميباشند و هر چه مصرف آنها بالاتر باشد درصد ابتلا به اين بيماري ها نيز بالاتر ميرود.يادمان باشد كه در اين رابطه آب ميوه هاي غير طبيعي هم تقريبا به اندازه اين نوشيدني هاي گاز دار مضر هستند.

تاثيرات اين محصول بر روي عملكرد قسمت هاي مختلفي از بدن آنچنان آشكار است كه بيشتر افراد، قهوه لاته گانودرما را به عنوان يك مكمل سلامتي مي دانند و سعي مي كنند براي جلوگيري از مبتلا شدن به بسياري امراض و ناراحتي هاي روحي و همچنين عارضه هاي پوستي هر روزه در بازه هاي زماني مختلف اين محصول را در برنامه غذايي خود قرار داده و ميل كنند. پيچر خنك شده به شما زمان بيشتري براي بخار دادن شير ميدهد و از سوختن شير جلوگيري ميكند . قهوه گانودرما دشمن استرس است و به بهبود حافظه، كاهش تنش و افزايش تمركز و دقت شما كمك ميكند. يك قيمت قهوه فوري كافه لاته خوشمزه و خامه اي براي درمان روده با يك ماده غذايي فوق العاده كه به طور علمي مورد مطالعه قرار گرفته و براي مبارزه و پيشگيري از سرطان ، كاهش روند پيري ، محافظت از كبد ، تقويت ايمني ، تغذيه آدرنالهاي تحت فشار و كار زياد ، بهبود عملكرد تيروئيد ، ترويج خواب بهتر ، كاهش التهاب استفاده مي شود. اين ماده در كشورهاي ديگر ارزشمند است و در درمانها و روشهاي درماني در سراسر جهان مورد استفاده قرار مي گيرد. قبل از اينكه موكاپات كارش تمام شود، شير را داخل شير جوش بريزيد و روي گاز با حرارت متوسط قرار دهيد و دماسنج را داخل آن بگذاريد.

 

1. ابتدا با استفاده از موكاپات اسپرسوي مورد نياز لاته را تهيه كنيد. 3. در اين مرحله از طرز تهيه كافه لاته وقتي شير به دماي مورد نظر رسيد، آن را داخل فرنچ پرس بريزيد. به طور خلاصه زير سازي باعث مي شود تا فوم سفيد شير روي قهوه باقي بماند و شكل هاي مورد نظرمان ايجاد شود. با اين عمل هوا با شير داغ تركيب شده و باعث ايجاد فوم مي شود. بهترين دما براي فوم گيري شير بين 65 تا 70 درجه است. دكتر بيز و بهترين قهوه گانودرما دكتر بيز را دريافت كنيد. سلام من فشار خون دومم بالاست ، قهوه گانودرما موكا استفاده ميكنم، ايا كافيينش اين رو تشديد نميكنه؟ مصرف اين نوع قهوه لاته بيز باعث بالا رفتن سيستم ايمني بدني فرد شده و فشار و چربي خون وي كنترل مي شود. همچنين كافه موكا در درمان برخي بيماري ها نيز موثر است كه مي توان به: تنظيم فشار خون، تنظيم قند خون، ايجاد حس آرامش، تسكين سردرد، بالا بردن هشياري ذهني و تمركز، كاهش خطرات بيماريهاي قلبي وعروقي، رفع مشكلات پوستي اشاره نمود.

براي از بين بردن حباب هاي ريز روي شير، چندبار پيچر را روي سطح ميز بكوبيد. سپس چند بار پيچر را روي سطحي مانند ميز بكوبيد تا حباب هاي داخل شير خارج شوند. نكته جالب توجه اينست كه اين اتفاق يعني تكثير بي رويه و خارج از كنترل سلول هاي داراي اختلال مثل همين الان صدها بار در طول روز در بدن ما اتفاق ميوفتد و اگر يكي از اين سلول ها توسط خود يا سيستم ايمني بدن از بين نرود رشد و تكثيراين سلول ها ازكنترل بدن خارج ميشود در نتيجه اين اتفاقات شخص دچار بيماري ميشود.يكي از خواص ثبت شده قهوه مقابله با انواعي از سرطان ها ازجمله سرطان كبد و روده ي بزرگ مي باشد .مصرف روزانه قهوه خطر ابتلا به بيماري ها را تا چهل درصد كاهش ميدهد. 2. بعد از تهيه اسپرسو مي توانيد آن را به داخل ماگ يا فنجان بزرگتري بريزيد و توجه داشته باشيد كه وقفه زماني زيادي بين تهيه اسپرسو و اضافه كردن كف شير به آن ايجاد نشود . احتمالا بسياري از شما دستگاه اسپرسو ساز نداشته باشيد و بخواهيد كلا قيد درست كردن لاته را بزنيد. اگر شما نيز قصد داريد تا در كوتاه ترين زمان ممكن از دست چربي هاي اضافه خود خلاص شويد مي توانيد هم اكنون از وب سايت پيش روي خود، مي توانيد اقدام به خريد داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۸:۵۲ توسط:گانودرما بيز موضوع: نظرات (0)

اين تركيب طعمي دلچسب و متفاوت دارد

يكي از نوشيدني هاي گرم پر طرفدار قهوه لاته بيز مي باشد. شما مي توانيد صبح خود را با نوشيدن اين محصول لذيذ شروع كرده و يك روز بسيار پر انرژي و شادابي شروع كنيد تا بتوانيد به راحتي از پس كارهاي روزمره گي خود بر بيايد و احساس خستگي نداشته باشيد. يكي از برندهاي شناخته شده و محبوب در ايران، برند بيز مي باشد و قهوه لاته گانودرما دكتر بيز يكي از محصولات خاص و پر طرفدار اين برند مي باشد. همچنين طعم و عطر اين قهوه ها نيز با نوع اصل آن كلي فرق دارد. فروش قارچ گانودرما در قزوين به صورت خرد و عمده فروش قارچ گانودرما اصل به صورت اسياب شده و اسياب نشده سالم در شهر كرج. براي خريد قهوه لاته گانودرما مي توانيد به صورت حضوري و يا اينترنتي اقدام نماييد كه در روش دومي مي توان با در اختيار داشتن طيف گسترده اي از اطلاعات بهترين و باكيفيت ترين قهوه گانودرما كافه لاته را خريداري و به سبد كالاهاي خود بيفزاييد. اگر به قارچ گانودرما حساسيت داريد، براي بيماري ديابت و فشار خون تحت درمان بوده و دارو مصرف ميكنيد، دچار بيماريهاي اختلالات دستگاه ايمني بوده يا باردار و شيرده هستيد، مصرف اين محصول به دليل وجود قارچ گانودرما به شما توصيه نميشود.

علاقه مندان به اين قهوه باور دارند كه استفاده از اين نوشيدني موجب تقويت سيستم ايمني بدن، رفع خستگي و اضطراب، تقويت حافظه، افزايش انرژي، بهبود گردش خون و از بين رفتن استرس مي شود. خاستگاه اين نوشيدني دلچسب، اروپا مي باشد و هنوز هم از نوشيدني هاي مورد توجه و علاقه افراد مي باشد. برخي از افراد به دلايل مختلفي از مصرف قهوه لاته گانودرما براي لاغري معذور مي باشند كه اين به دليل داشتن بيماري هايي كه استفاده از اين محصول سلامتي فرد را تهديد مي كند، بستگي دارد. قهوه لاته گانودرما براي لاغري نيز مورد استفاده قرار مي گيرد و اثبات گرديده است كه در فرايند كاهش وزن موثر مي باشد. قهوه لاته گانودرما يكي از محبوب ترين نوشيدني هايي مي باشد كه از فرآورده هاي قارچ گانودرما به دست آمده است. از ديگر تركيب هاي اين نوشيدني مي توان به فيبر و خامه يا شير اشاره كرد. 

به بيان دقيق تر در آن از دانه هاي قهوه روبوستا و عربيكا همراه با پودر گانودرما به ميزان مناسب و دقيق همراه با خامه و شكر تهيه شده است كه زماني كه شما آن را براي سرو آماده و نوش جان مي كنيد طعم قهوه لاته را همراه با خامه به راحتي حس مي كنيد. اگر چه قهوه موكا گانودرما داراي خامه و شكر مي باشد اما كافئين وجود داشته در كاكائويي كه در قهوه لاته با قارچ گانودرما جاي گرفته است اين توانايي را دارد تا چربي و گلوكز اضافه در بدن را سوخته و سطح هورمون آدرنالين در خون را افزايش دهد از طرفي گانودرماي قرار گرفته در قهوه گانودرما كافه لاته حاوي ويتامين هاي ب ۳، ب ۵، ب ۱۲و همچنين ميزان زيادي آنتي اكسيدان است كه مي تواند شما را در برابر بسياري از بيماري هاي روحي و جسمي محافظت كند، اين ميزان آنتي اكسيدان در قهوه ي گانودرما لاته حتي از تمام سبزيجات و ميوه هاي متنوع در سطح بالاتري قرار دارد. مصرف براي افرادي كه فشار خون بالا و مشكلات قلبي دارند ممنوع است. افراد مي توانند در مهماني ها و دورهمي هاي دوستانه از اين محصول براي پذيرايي استفاده كنند كه بي شك نوشيدن قهوه گانودرما لاته براي افرادي كه تا به حال فرصت نوشيدن آن را نداشته اند تجربه اي بي نظير و بسيار عالي خواهد بود. 

بهتر است از كافه لاته گانودرما در روزهاي اول يك عدد و بعد از مدتي دو عدد مصرف شود زيرا استفاده نادرست از اين محصول مشكلاتي را براي فرد ايجاد مي كند. كافه لاته گانودرما، تركيبي است از با كيفيتترين دانههاي قهوه و قارچ گانودرما. قهوه عربيكا را معمولا به عنوان يكي از بهترين و غني ترين دانه هاي قهوه در سراسر جهان مي شناسند. مصرف كنندگان و خريداران قهوه فوري لاته دكتر بيز مي توانند در كوتاهترين مدت زمان با مصرف اين محصول شاهد نتيجه شگفت انگيز آن شده و به وزن ايده آل و متناسب بدون نياز به مصرف مواد شيميايي خواهند رسيد. قهوه فوري لاته دكتر بيز قيمت بسيار استثنايي دارد و به نسبت كيفيت و خواص آن، بسيار مقرون به صرفه است. توجه داشته باشيد كه فروشگاه اينترنتي ما با داشتن سابقه ي بسيار درخشان در زمينه عرضه انواع نوشيدني ها و قهوه ها توانسته است توجه و رضايت بسياري از مصرف كنندگان را به سوي خود جذب كند. همچنين وجود پتاسيم ، منيزيم، كلسيم ،سديم ،منگنز ،آهن و روي ، باعث شده است اين گياه خوراكي داراي خواص كنترل فشار خون، كاهش خطر ابتلا به سكته مغزي، افزايش شادابي و تحرك در فرد، ضد افسردگي، انرژيزا و كاهش تاثير بيخوابي روي بدن، افزايش انعقاد خون، مفيد براي دندان ها و استخوانها ، تنظيم آب بدن، كمك به هدايت امواج عصبي، مؤثر در منقبض نمودن عضلات و تنظيم PH، رشد مو، كاهش وزن، جلوگيري از التهاب پوستي، تغيير رنگ پوست و تهوع و استفراغ، اكسيژنرساني به بدن،توليد هورمونهاي رشدنيز باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۷:۰۹ توسط:گانودرما بيز موضوع: نظرات (0)

لاته بيز

قهوه لاته دكتر بيز نشستن تو هواي سرد و نوشيدن لاته يا كاپوچينوي داغ خيلي لذت بخشه. اينجوري كه شير سرد رو داخل ظرف مناسب ريخته (ترجيحا پيچر) و نازل بخار رو داخل شير قرار ميديم. گااهي اوقات احساس مي كنيد وقتي در حال حركت هستيد از مخلوط شير و قهوه سرد استفاده كنيد؟ اروپاييها بخصوص در كشورهايي مثل ايتاليا ، اسپانيا ، فرانسه ، آلمان و اتريش از قرنها پيش قهوه و شير (مواد اصلي تشكيل دهنده لاته) رو با هم تركيب ميكردند. با اين حال لاته مدرن كه از اسپرسو و شير تشكيل شده اولين بار توسط آمريكاييها ارائه شد. همونطور كه اشاره كرديم سال هاست كه مردم با تركيب شير و قهوه لاته مينوشن اما چيزي كه يك لاتهي مدرن رو خاص و متمايز ميكنه قطعا يك اسپرسو خوب هست. اين قارچ كه به دليل اثرات درماني فوق العاده خود در سال هاي اخير از محبوبيت بالايي برخوردار شده است اين بار توسط شركت دكتر بيز به صورت قهوه گانودرما لاته توليد شده است كه لذت استفاده از اين قارچ درماني را چندين برابر مي كند. يك طعم شكلاتي خامه اي لذيذ كه فاقد كافئين بوده و با قارچ گانودرما و عصاره ي مالت غني سازي شده كه باعث بوجود آمدن خواص منحصربهفردي در اين محصول شده است.

همه چيز به مواد تشكيل دهنده و روند آماده سازي اون برميگرده. لاته به طور معمول از اسپرسو، شير جوشيده و فوم شير تشكيل ميشه. شكلي كه روي فنجون تشكيل ميشه درواقع به كمك همون فوم شير به وجود مياد، يعني ما شير رو داخل اسپرسو ميريزيم كه بالا بياد و بعد از فوم به دليل اينكه سبك تره و روي مايع باقي مي مونه براي شكل دادن و هنرنمايي استفاده ميكنيم؛ بنابراين موضوعي كه مهمه حجم شير و فوميه كه براي لته آرت استفاده مي كنين. ما در اين مقاله سعي كرديم كه شما را با اينكه لاته چيست آشنا كنيم تا اين نوشيدني خوش مزه را بشناسيد و آن را در رژيم غذايي خود بگنجانيد و از طعم بي نظير آن بهره مند شويد. با ما همراه باشيد. آيا شما هم عاشق طعم شير خامه اي همراه با يك نت قهوه خوشمزه هستيد؟ نسكافه لاته يك مخلوط مناسب قهوه، شير و شكر است كه يك فنجان قهوه خامه اي خوشمزه را در خانه يا در حال حركت ايجاد مي كند. بي شك مهمترين سوالي كه در ذهن همه شما وجود دارد همين مورد مي باشد، در اين قسمت به طور كامل در رابطه با اينكه قهوه گانودرما چيست صحبت خواهيم كرد.

در بخش هاي قبلي كاملا در مورد گانودرما لاته، خواص آن و نيز در مورد طرز تهيه آن صحبت كرديم و در اين قسمت در مورد قيمت قهوه لاته گانودرما و خريد قهوه گانودرما لاته صحبت خواهيم كرد. قيمت قهوه لاته گانودرما تركيبي خوشمزه از قارچ Reishi و لاته است كه مي توان روزانه از آن لذت برد تا انرژي شما را حفظ كند. قهوه گانودرما كافه لاته نيز محصول فرآوري شده قارچ گانودرما مي باشد كه با قهوه و شير تركيب شده است تا طعم متفاوتي داشته باشد. گانودرما سبب افزايش قدرت ايمني بدن نيز خواهد شد كه به همين دليل مي تواند از بدن شما در برابر هرگونه عفونت و بيماري محافظت نمايد. اما با توجه به عناصر فعال موجود در تركيبات اين قارچ و نيز خود قهوه، مي توانند در بهبود برخي بيماري ها موثر باشند. اين ماده مغذي به سمزدايي كبد و كليهها كمك ميكند و درعينحال توانايي بدن شما براي دفع سموم را بهبود ميبخشد.

من چند ماهي است كه قهوه ي فوري لاته كف كرده خود را روي استوري هاي اينستاگرامم به اشتراك مي گذارم ، بنابراين پس از پيغام كافي از مردم كه در مورد دستور غذا سوال مي كردند ، فهميدم كه اين دستور را براي همه شما در وبلاگم به اشتراك مي گذارم. اگر مطمئن نيستيد كه چند شات اسپرسو در لاته شما وجود دارد، كافي است از باريستا بپرسيد. در ادامه به معرفي چند مدل لاته ميپردازيم كه ميتوانيد تهيه كنيد و از يك نوشيدني خوشمزه و سريع لذت ببريد. اما نوشيدني لاته يك نوشيدني خوشمزه در سراسر دنيا محسوب ميشه. شركت بيز ، توليد كننده محصولات سلامت محور و ارگانيك ، توانسته است با بكارگيري علوم روز دنيا ، به شكلي كاملا استاندارد ، قارچ گانودرما لوسيدوم را با قهوه تركيب و فرآوري نمايد و در چهار نوع قهوه سوپريم گانودرما ،قهوه موكا گانودرما ، قهوه لاته گانودرما و هات چاكلت گانودرما عرضه نمايد. تمامي محصولات سلامت محور شركت بيز كه تحت برند دكتر بيز و ستين به فروش مي رسند ( از جمله قهوه هاي گانودرما، سير سياه، دمنوش مصفي خون، دمنو ش لاغري، سبوس برنج قهوه اي و … ) تماما محصولاتي انحصاري بوده به اين معنا كه حق امتياز توليد و عرضه ي آنها در اختيار شركت بيز مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۳:۵۳ توسط:گانودرما بيز موضوع: نظرات (0)