قهوه گانودرما قهوه گانودرما .

قهوه گانودرما

سفارش دمنوش لاغری دکتر بیز

این سفارش دمنوش لاغری دکتر بیز با تاثیر روی آنزیم ها از ریزش مو نیز جلوگیری به عمل می آورد و شوره سر را نیز رفع می کند. همچنین ورزش در هنگام گرسنگی بیش از حد سبب از دست دادن توده ی عضلانی می شود زیرا بدن برای رفع نیاز و تأمین انرژی اش از پروتئین عضله تغذیه می کند . همچنین این دمنوش احساس گرسنگی را کاهش می دهد.درست است که تا حدودی این دمنوش به کاهش وزن کمک می کند اما زیاد خوردن آن، روند کاهش وزن را سریع تر نخواهد کرد. همچنین برای متعادل کردن طبع غذاهایی همچون عدس پلو یا باقالی پلو نیز میتوان از این ادویه به عنوان چاشنی پلو استفاده کنید. کاهش دادن فشار خون نیز از دیگر مزایای استفاده از این محصول می باشد. پس از گرم کردن اندام ها، می توان این ورزش را آغاز کرد. قهوه هسته خرما دارای خواص درمانی و قدرتمندی است که پس از مدت کوتاهی استفاده متوجه تأثیرات و نتایج مثبت آن خواهید شد.

در یک مطالعه کوچک روی ۱۰ ورزشکار زن، نشان داد که بلوبری سبب بهبود عضلات پس از تمرینات شدید پا می شود . پودر حاصل از آسیاب دانه خرما که بسیار نرم است را طی فرایندی رست می کنند ( کاملا با رست قهوه متفاوت است و حدود 30 دقیقه تفت می دهند تا پخته شود ) که به آن قهوه دانه خرما می گویند.مطالعات نشان داده است که می تواند حداقل 12 بیماری از جمله دیابت ، درمان پروستات ، دفع سنگ کلیه و مثانه ، از بین بردن عفونت های کلیه و مثانه ، روماتیسم ، درد مفاصل ، افزایش شیردهی و کاهش ریزش مو را درمان کند. مطابق با شنیدهها افرادی که ۶ الی ۷ فنجان در روز چای سبز مینوشند، در ماه کاهش وزنی بین یک و نیم تا ۳ کیلوگرم خواهند داشت. به افرادی که به کافئین حساس هستند توصیه می شود تا خستگی را کاهش دهند. این محصول کاملاً طبیعی است ، طعمی کاملاً شبیه به قهوه داغ دارد و به دلیل کمبود کافئین جایگزین مناسبی برای افراد حساس به کافئین است و ویژگی های آن آن را به یک محصول لاغری در سبد خرید تبدیل می کند.

طبق کتاب Healing Foods ، خرما سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و طیف گسترده ای از پتاسیم ، قندهای آزاد کننده آهسته و سایر مواد مغذی را فراهم می کند. آنها نه تنها خوشمزه هستند ، بلکه دارای طیف گسترده ای از فواید سلامتی هستند. از دیگر خواص چای لاغری تیما می توان به کاستن کلسترول بدن، ضد باکتری بودن و جلوگیری از عوامل سرطان زا در بدن، کاهش جذب روده ای گلوکز، کاهش چربی بدن و پیش گیری از تجمع مواد قندی در کنار کاهش کالری های اضافی اشاره کرد. این دمنوش گیاهی حاوی ۲ بسته ۲۵۰ گرمی گرانول هسته خرمای جنوب ایران است که برای مصرف دو ماه یک خانواده مناسب می باشد. اگر طعم های گیاهی از اولانگ های سنتی را ترجیح می دهید، دو گزینه دیگر Ti Kuan Yin یا Se Chung مناسب شما است. اگر اهل استفاده از دمنوشهای گیاهی هستید، حتما دمنوش پونه را امتحان کنید تا از فواید بینظیرش بهرهمند شوید. خواص دمنوش پونه بسیاری از بیماریهایتان را درمان و سلامتی و شادابی را به بدنتان هدیه میکند. پونه از آن دسته گیاهان پرخاصیت و محبوبی است که اگر قرار باشد فواید آن را بشمارید، تبدیل به یک لیست بلندبالا خواهد شد.

این چای بهدلیل داشتن خواص منحصر به فردی که دارد در درمان چربی خون بسیار مورد توجه درمانگران طب سنتی چین قرار گرفته و افراد مبتلا به این بیماری با نوشیدن 2 تا 3 فنجان از این چای و حفظ رژیم غذایی صحیح میتوانند میزان چربی خون خود را به راحتی کنترل کنند. اگر به دیابت مبتلا هستید ، شک نکنید که نوشیدن سه فنجان چای هسته خرما در روز می تواند تا حد زیادی به کاهش قند خون کمک کند. فقط کافیه همین حالا با خرید یک بسته دمنوش هسته خرما از فروشگاه نیلی مال شروع کنی هر روز بجای خوردن چایی حداقل روزی دو وعده صبح و بعد از ظهر یعنی دقیقا همون زمان هایی که ما ایرانی ها چایی می خوریم بجای چایی بخوری و قند خونت را برای همیشه تنظیم کنی اگر هم دوست داری می تونی همراهش یک عدد خرما و یا توت خشک بخوری


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۵۵:۰۸ توسط:گانودرما بیز موضوع: نظرات (0)