قهوه گانودرما قهوه گانودرما .

قهوه گانودرما

لاته بیز

قهوه لاته دکتر بیز نشستن تو هوای سرد و نوشیدن لاته یا کاپوچینوی داغ خیلی لذت بخشه. اینجوری که شیر سرد رو داخل ظرف مناسب ریخته (ترجیحا پیچر) و نازل بخار رو داخل شیر قرار میدیم. گااهی اوقات احساس می کنید وقتی در حال حرکت هستید از مخلوط شیر و قهوه سرد استفاده کنید؟ اروپاییها بخصوص در کشورهایی مثل ایتالیا ، اسپانیا ، فرانسه ، آلمان و اتریش از قرنها پیش قهوه و شیر (مواد اصلی تشکیل دهنده لاته) رو با هم ترکیب میکردند. با این حال لاته مدرن که از اسپرسو و شیر تشکیل شده اولین بار توسط آمریکاییها ارائه شد. همونطور که اشاره کردیم سال هاست که مردم با ترکیب شیر و قهوه لاته مینوشن اما چیزی که یک لاتهی مدرن رو خاص و متمایز میکنه قطعا یک اسپرسو خوب هست. این قارچ که به دلیل اثرات درمانی فوق العاده خود در سال های اخیر از محبوبیت بالایی برخوردار شده است این بار توسط شرکت دکتر بیز به صورت قهوه گانودرما لاته تولید شده است که لذت استفاده از این قارچ درمانی را چندین برابر می کند. یک طعم شکلاتی خامه ای لذیذ که فاقد کافئین بوده و با قارچ گانودرما و عصاره ی مالت غنی سازی شده که باعث بوجود آمدن خواص منحصربهفردی در این محصول شده است.

همه چیز به مواد تشکیل دهنده و روند آماده سازی اون برمیگرده. لاته به طور معمول از اسپرسو، شیر جوشیده و فوم شیر تشکیل میشه. شکلی که روی فنجون تشکیل میشه درواقع به کمک همون فوم شیر به وجود میاد، یعنی ما شیر رو داخل اسپرسو میریزیم که بالا بیاد و بعد از فوم به دلیل اینکه سبک تره و روی مایع باقی می مونه برای شکل دادن و هنرنمایی استفاده میکنیم؛ بنابراین موضوعی که مهمه حجم شیر و فومیه که برای لته آرت استفاده می کنین. ما در این مقاله سعی کردیم که شما را با اینکه لاته چیست آشنا کنیم تا این نوشیدنی خوش مزه را بشناسید و آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید و از طعم بی نظیر آن بهره مند شوید. با ما همراه باشید. آیا شما هم عاشق طعم شیر خامه ای همراه با یک نت قهوه خوشمزه هستید؟ نسکافه لاته یک مخلوط مناسب قهوه، شیر و شکر است که یک فنجان قهوه خامه ای خوشمزه را در خانه یا در حال حرکت ایجاد می کند. بی شک مهمترین سوالی که در ذهن همه شما وجود دارد همین مورد می باشد، در این قسمت به طور کامل در رابطه با اینکه قهوه گانودرما چیست صحبت خواهیم کرد.

در بخش های قبلی کاملا در مورد گانودرما لاته، خواص آن و نیز در مورد طرز تهیه آن صحبت کردیم و در این قسمت در مورد قیمت قهوه لاته گانودرما و خرید قهوه گانودرما لاته صحبت خواهیم کرد. قیمت قهوه لاته گانودرما ترکیبی خوشمزه از قارچ Reishi و لاته است که می توان روزانه از آن لذت برد تا انرژی شما را حفظ کند. قهوه گانودرما کافه لاته نیز محصول فرآوری شده قارچ گانودرما می باشد که با قهوه و شیر ترکیب شده است تا طعم متفاوتی داشته باشد. گانودرما سبب افزایش قدرت ایمنی بدن نیز خواهد شد که به همین دلیل می تواند از بدن شما در برابر هرگونه عفونت و بیماری محافظت نماید. اما با توجه به عناصر فعال موجود در ترکیبات این قارچ و نیز خود قهوه، می توانند در بهبود برخی بیماری ها موثر باشند. این ماده مغذی به سمزدایی کبد و کلیهها کمک میکند و درعینحال توانایی بدن شما برای دفع سموم را بهبود میبخشد.

من چند ماهی است که قهوه ی فوری لاته کف کرده خود را روی استوری های اینستاگرامم به اشتراک می گذارم ، بنابراین پس از پیغام کافی از مردم که در مورد دستور غذا سوال می کردند ، فهمیدم که این دستور را برای همه شما در وبلاگم به اشتراک می گذارم. اگر مطمئن نیستید که چند شات اسپرسو در لاته شما وجود دارد، کافی است از باریستا بپرسید. در ادامه به معرفی چند مدل لاته میپردازیم که میتوانید تهیه کنید و از یک نوشیدنی خوشمزه و سریع لذت ببرید. اما نوشیدنی لاته یک نوشیدنی خوشمزه در سراسر دنیا محسوب میشه. شرکت بیز ، تولید کننده محصولات سلامت محور و ارگانیک ، توانسته است با بکارگیری علوم روز دنیا ، به شکلی کاملا استاندارد ، قارچ گانودرما لوسیدوم را با قهوه ترکیب و فرآوری نماید و در چهار نوع قهوه سوپریم گانودرما ،قهوه موکا گانودرما ، قهوه لاته گانودرما و هات چاکلت گانودرما عرضه نماید. تمامی محصولات سلامت محور شرکت بیز که تحت برند دکتر بیز و ستین به فروش می رسند ( از جمله قهوه های گانودرما، سیر سیاه، دمنوش مصفی خون، دمنو ش لاغری، سبوس برنج قهوه ای و … ) تماما محصولاتی انحصاری بوده به این معنا که حق امتیاز تولید و عرضه ی آنها در اختیار شرکت بیز می باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۳:۵۳ توسط:گانودرما بیز موضوع: نظرات (0)