قهوه گانودرما قهوه گانودرما .

قهوه گانودرما

قهوه لاته گانودرما

چرا وقتی یک فنجان لاته به دستتان میدهند بسیار ذوق می­کنید و برای خالق آن بسیار احترام قائلید؟ شیر) و نوشیدنی آن بسیار شیری و با طعم قهوه ملایم است. کافه لاته و فلت وایت قطعاً بیشترین سفارشات نوشیدنی بر پایه اسپرسو را در کافههای سراسر جهان دارد. در این خصوص ما اقدام به ارائه قهوه گانودرما لاته تولید شده توسط شرکت دکتر بیز نموده ایم که معتبرترین تولید کننده این محصول در سراسر جهان می باشد. با اضافه کردن قارچ گانودرما از جانب شرکت بیز به این مواد، علاوه بر لذت بردن از یک نوشیدنی خوشمزه سلامتی جسمی و روحی شما تامین خواهد شد. به همین دلیل باید توجه داشته باشید که مصرف محصولات گانودرما برای موارد بسیاری مفید خواهد بود و به همین منظور بهتر است این محصول را در میان نوشیدنی های خود قرار دهید. همانطور که از نام آن مشخص است، فوم آن باید صاف باشد - تا آنجا که ممکن است (1 سانتی متر). اچینگ روشی است که باریستا از یک ابزار یا چوب استفاده می کند تا کرم و فوم را بکشید و یک تصویر و لاته آرت را ایجاد کند. وقتی مردم به قهوه فکر می کنند ، این یکی از اولین چیزهایی است که به ذهن خطور می کند.

آیا تا به حال فکر کرده اید که تفاوت کافه لاته در مقابل سفید تخت چیست؟ “من برای کشیدن این الگو در فنجان در بسیار تلاش کردم، شیر را به صورت مارپیچی بر روی فنجان می­ریختم و امیدوار بودم که کف سفید به عنوان یک قلب در مرکز ظاهر شود. بیایید ببینیم چه چیزی کافه لاته و سفید تخت را از یکدیگر متفاوت می کند! توجه کنید که قهوه لاته گانودرما اثرات و عوارض داروهای شیمیایی را به همراه ندارد و در مدت زمان کمتری میتواند به شما در کاهش قند خونتان کمک کند. این نکته می تواند به حیات وحش و تنوع زیستی بیشتر کمک کند و از وجود داروهای دامپزشکی مانند آنتی بیوتیک ها در پرورش دام و از اصلاح ژنتیکی جلوگیری به عمل بیاورد. اما مصرف قارچ گانودرما این مشکلات را برطرف می کند. با مصرف روز دوگرم شروع کنید و در هفته های سوم و بعدی هفته ای یک گرم به مصرف اضافه کنید. مشخصه های حرفه ای لاته آرت، عبارتند از الگوی تعریف و تقارن، کنتراست خوب و شفاف و براق بدون حباب های قابل رویت.

افراد دیابتی به خاطر بیماری خود، در مورد استفاده از مواد مختلف باید جانب احتیاط را به عمل آورند، اما با اطمینان به این دسته از عزیزان باید گفت که مصرف قهوه لاته با قارچ گانودرما بسیار برای آنها مفید می باشد و بدون نگرانی می توانند مصرف نمایند زیرا میزان قند را تنظیم کرده و پانکراس را مجبور به تولید و ساخت انسولین می کند. هم استفاده کرد ولی کاپوچینو معمولاً بدون طعم دهنده سرو میشود. کافه لاته یکی از انواع نوشیدنی اسپرسو است که شباهت زیادی با کاپوچینو دارد. امروزه بیشتر افراد با خرید قهوه لاته گانودرما یا همان قهوه موکا گانودرما به دنبال یک نوشیدنی گیاهی هستند تا مکملی باشد برای بهبود سلامت جسمی و روحی آنها به همین دلیل بهتر است بدانید با خرید قهوه لاته قارچ گانودرما و استفاده روزانه دو فنجان از این معجون شگفت انگیز شما این امکان را به دست می آورید تا سلامت مهمترین عضو از بدن یعنی کبد را به همراه داشته باشید. این طور که شیر داغ رو داخل فرنچ پرس ریخته و به کمک اهرم صافی فرنچ پرس شیر رو میزنیم تا فوم (کف) ازش جدا بشه. برای خلق طرحهای زیبا میتوانید از کلیپهای آموزشی متنوع کمک بگیرید.

بعلاوه اینکه برای آماده شدن آن لازم نیست منتظر بمانید! اما به محض آن که شیر سرد می شود و آن را از روی شعله برمیداریم ، اثری از حباب و کف مشاهده نمیشود ! دو تکنیک بسیار رایج برای ایجاد لاته آرت وجود دارد که که به صورت آزاد ریختن و اچ کردن نامیده می شوند. ریختن به صورت آزاد، برای توصیف یک تکنیک که در آن barista ظرف محتوی کرم و فوم را به طور ماهرانه در روی فنجان می­گرداند که شکل و لاته آرت مورد نظرش خلق شود. اگر شما در رژیم غذاییتان از قهوه استفاده نمیکنید در این صورت میتوانید دستورالعمل London Fog را به کار برده و بهجای آن از چای دمکرده استفاده کنید! فلت وایت را اغلب در لیوان سرو میکنند اما سرو کردن آنها در لیوان کوچک نیز معمول است. همچنین لاته اغلب پایه برخی از نوشیدنی های اسپرسوی با طعمهایی مانند کارامل، موکا یا وانیل است. این نوع قهوه برای کسی که میخواهد قهوه نوشیدن خود را شروع کند یا کسی که دوست دارد طعم قهوه کمتری در نوشیدنی خود حس کنند، بسیار مناسب است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۱:۱۹ توسط:گانودرما بیز موضوع: نظرات (0)