قهوه گانودرما قهوه گانودرما .

قهوه گانودرما

طرز تهیه لاته؛ چگونه در خانه قهوه لته خوش طعم درست کنیم؟

لاته آرت یا همان قهوه لاته گانودرما بیز یک موضوع جالب و جذاب در حوزه­ ی خود است. ریختن به صورت آزاد، برای توصیف یک تکنیک که در آن barista ظرف محتوی کرم و فوم را به طور ماهرانه در روی فنجان می­گرداند که شکل و لاته آرت مورد نظرش خلق شود. درون لیوان های مورد نظر خود شیر را تا سه چهارم لیوان بریزید. کف شیر و شیر باقیمانده را نیز درون لیوان ها تقسیم نمایید (سعی کنید برای این کار تا جای ممکن از قاشق استفاده نکنید این کار کف شیر را می خواباند. سعی کنید لوله استیمر درون پیچر را به گونه ای در نزدیکی بدنه قرار دهید که شیر خلاف جهت عقربه های ساعت در ظرف بچرخد. به زودی مقاله ای در این زمینه منتشر می شود پیشنهاد یکی از کاربران سایت که انواع روش های مصرف را تجربه کرده و بهترین نتیجه را از این روش گرفته اند به شرح زیر است : که شما هر روز مقدار کمی از این قارچ ( یک قاشق چای خوری پودر قارچ را) در یک ظرف پیرکس حدود بیست دقیقه حوشانده و بعد از آن همرا با قهوه فوری یا بدون قهوه (کمی مزه تلخ دارد) مصرف کنید. همه ما نشسته ایم و از تجربه نوشیدن قهوه ای لاته لذت برده ایم و مطمئناً طعم خوبی دارد ، درست مانند پودر قهوه لاته خانه ها یا بهتر.

کافه لاته گانو درما، قهوه ای ست فوری که به راحتی میتوان از آن استفاده کرد. آیا میتوان به طور کل مواد قندی و شکر را از رژیم غذایی حذف کرد؟ شکر اضافه کنید. البته معمولا این نوع کافه به صورت تلخ ساخته می شود و شکر رو در کنارش روی میز می ذارند که هرکس هر چقدر خواست شکر اضافه کند. البته اگه چند کافه لاته درست کنید که در این مرحله ماهر بشوید می تونید زاویه قاشق یا نی رو به صورتی تنظیم کنید که نسکافه یا اکسپرسو یا قهوه روی شیر قرار بگیرد. 1. لوله ی نازل بخار(استیم وند) را با شیر داخل محفظه پارچ -درست پایین سطح شیر - قرار دهید. 1. داخل قابلمه روی حرارت متوسط و کم، شکر، آب و پسته را با هم مخلوط کنید. 3. حداکثر به مدت یک هفته در یک ظرف نگهداری غذا (که هوا داخلش نرود) داخل یخچال نگهداری کنید.

نکته: این دستور نیاز به همزن برقی دارد. شیر را در ظرفی بریزید با هم زن برقی آن را به هم بزنید تا حجم آن به یک و نیم برابر حجم اولیه شیر برسد. «مجله اینترنتی بیننده» را دنبال نمایید تا با طرز تهیه لاته پسته آشنا شوید! لاته میباشد و طرز تهیه کافه لاته به این شکل می باشد که اسپرسو را با شیر داغ یا جوشیده ترکیب میکنند و بر روی آن کف شیر میریزند. اگر نمی دانید لاته چیست و چگونه تهیه می شود با ادامه مقاله سایت خانه قهوه همراه باشید ، در این مقاله ابتدا توضیح می دهیم که لاته په ویژگی هایی دارد و سپس طرز تهیه آن را آموزش می دهیم. باید توجه داشته باشید که تمامی انواع این محصولات از بهترین کیفیت برخوردار بوده و به همین دلیل یکی از پرفروش ترین محصولات به شمار می رود. هدف ما در فروشگاه اینترنتی باروشاپ، عرضه کالای با کیفیت و مرغوب، با قیمت مناسب و ارسال سریع به مشتریان عزیزمان در سراسر ایران است. »»» آموزش“لاته آرت” در مدرسه قهوه ایران | کلیک کنید… 

یک شب یا حداقل 6 ساعت خیس کنید. کافه لاته یک نوشیدنی قهوه است که عمدتا از اسپرسو و شیر گرم ساخته شده است. لیوان شیر را در دست بگیرید اگر دمای آن به اندازه کافی زیاد نیست آن را به مدت چند ثانیه در ماکروویو بگذارید تا گرم شود. بسته به قدرت مایکروویو خود، کافی است آن را در مایکروویو از ۳۰ ثانیه ۱ دقیقه داغ کنید. این نوشیدنی مخصوص قهوه، بهتر از هر نوع لاته ای است که می توانید در کافی شاپ تهیه کنید. تا جایی مخلوط کنید که کاملا صاف و خامه ای شود. 1. شربت پسته و اسپرسو را در یک لیوان ترکیب کرده و هم بزنید تا مخلوط شوند (البته مخلوط کردن یا نکردن اختیاریست). اچینگ روشی است که باریستا از یک ابزار یا چوب استفاده می کند تا کرم و فوم را بکشید و یک تصویر و لاته آرت را ایجاد کند. اشکال رایجی که معمولا باریستا بر روی لاته خلق می­کند،قلب های عاشقانه و گل رز، سرخسها هستند. پس از آن باریستا با ذوق و تبحر خود با استفاده از این فوم اشکال مختلفی را بر روی نوشیدنی ایجاد می کند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۹:۴۴ توسط:گانودرما بیز موضوع: نظرات (0)