قهوه گانودرما قهوه گانودرما .

قهوه گانودرما

دمنوش لاغری دکتر بیز خوبه؟

مصرف این ترکیب باعث می شود که احتمال ابتلا به سکته مغزی کمتر از نصف شود. دمنوش لاغری دکتر بیز با مصرف زنجبیل و لیمو ترش همزمان سیستم ایمین شما خیلی قوی می شود و امکان ابتلای شما به بیماری های عمومی خیلی کمتر می شود. از انواع سرطان پیشگیری می کند و با سلول های سرطانی مبارزه می کند. پکیج لاغری نیوشا نیک یکی از ساده ترین راه های کاهش وزن است که افراد با استفاده مرتب و مطابق دستور مصرف میتوانند طی دوره های 40 ، 60 ،80 و 120 به سایز و وزن دلخواه خود دست پیدا کنند. دیده شده است کسانی که مرتب از این دو ماده استفاده می کنند پوست شاداب و با طراوت تری نسبت به بقیه دارند. چای رزماری به هضم بهتر مواد غذایی کمک کرده و از این روز برای روند کاهش وزن مفید می باشد. مصرف بیش از اندازه این چای با کاهش قند خون همراه می باشد، به همین خاطر توصیه می شود افراد دیابتی و کسانی که دارو مصرف می کند بهتر است قبل از مصرف با پزشک معالج خود مشورت کنند. بهترین کار این است که در این دوره سعی کنید زنجبیل به مقدار مناسب مصرف کنید تا از خواص آن بهره مند شوید.

چای ماچا می تواند تا حدودی سوخت و ساز بدن را افزایش دهد اما یک راه حل جادویی برای کاهش وزن نیست. بد نیست این را هم بدانید که افراد زیادی هستند که با وجود وزن نرمال و بدون چاقی یا لاغری بیش از حد مبتلا به دیابت نوع ۲، بیماریهای قلبی و سایر بیماریهایی هستند که معمولا ما از افراد دچار اضافه وزن و چاق انتظار داریم. برای التیام و درمان مشکلات تنفسی ناشی از سرماخوردگی و آسم و … همانطور که میدانیم، اکثر دمنوش ها دارای رنگدانه، اثرات آنتی اکسیدانی و ترکیبات ضد سرطانی هستند و برای بسیاری از بیماری ها مانند دیابت، فشارخون و بیماری های قلبی عروقی مفید بوده و برخی از آن ها باعث تقویت سیستم گوارشی، سیستم ایمنی و دفاعی بدن و اعصاب و روان می شوند. گاهی رژیم غذایی و ورزش به تنهایی کافی نیستند و برای کاهش وزن سریع به مکمل هایی مانند دمنوش نیاز است.

در این مقاله سعی میکنیم ۲۰ راه عملی برای کاهش وزن بدون رژیم را به شما آوزن دهیم. این دمنوش را یک بار در روز میل کنید. با نوشیدن قهوه سبز سهله اصل فرایند چربی سوزی با سرعت بیشتری انجام میشود؛ اما شاید این سؤال در ذهن شما خطور کند که چگونه می توان با خوردن یک نوشیدنی گرم لاغری با قهوه سبز سهله را سرعت بخشید. از مهمترین عاملی که استفاده از دمنوش مهرگیاه را محبوب تر ساخته است می توان به خواص فوق العاده آن اشاره کرد. به دلیل خواص دارچین این ترکیب دارای خواص مفید برای بیماری های قندی مانند دیابت دارد و چربی و کلسترول خون را کم می کند و برای کاهش تب خوب است و در حین بیماری انرژی بدن شما را بالا می برد. چای زنجبیل و دارچین می توانند برخی از مشکلات و ناراحتی های دستگاه گوارش مانند درد معده، نفخ، یبوست، سوء هاضمه را برطرف نماید. ترکیب زنجبیل و زردچوبه برای درمان سرطان، کاهش التهاب و درمان مشکلات گوارشی و معده درد مفید می باشد. برای تهیه این نوشیدنی بسیار مفید لازم است که ۴ پیمانه آب با چند رشته زعفران و مقداری زنجبیل رنده شده ترکیب شود. کافیست یک قاشق چای خوری از پودر یا دانه زیره سبز را به قوری حاوی آب جوش اضافه کرده و بگذارید ۱۰-۱۵ دقیقه دم بکشد و سپس آن را میل کنید.

از دیگر مزایای این پک لاغری و کاهش وزن می توان به سم زدایی بدن، متعادل کردن مزاج بدن و همچنین تقویت دستگاه گوارش و پاکسازی کبد اشاره داشت. از مزایای دیگر آن، کاهش کلسترول و ارتقاء سطح گلوکز خون میباشد. خاصیت ضد سرطانی، پیشگیری از سرماخوردگی و گلو درد، تقویت دستگاه گوارشی (معده و روده و آنزیمهای مجرای گوارشی) و درمان مسمومیتها. این دمنوش طبع گرمی دارد و برای تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان سرماخوردگی مفید است. زنجبیل به خاطر طعم تند و تیزی که دارد بدن را گرم میکند و نوشیدنی مناسبی برای فصول سرد سال است. به همین منظور شرکت تیما با در نظر گرفتن این مشکل از ترکیباتی که رد بالا نام بردیم در این محصول استفاده کرده تا هم آنرا را دارای طعم و مزه ای دلپذیر تر نماید و هم اینکه شاهد هستیم خواص بی نظیر دیگری به واسطه افزوده شدن این گیاهان در این نوشیدنی می توان یافت. خوب هم بزنید و اجازه دهید ۵ تا ۱۰ دقیقه دم بکشد. برای تهیه این دمنوش میتوانید آب جوش را آماده کرده، سپس زنجبیل را به آب با دمای 80 درجه اضافه نموده و در نهایت به مدت 15 دقیقه آن را برای دم کشیدن بگذارید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۰:۰۴ توسط:گانودرما بیز موضوع: نظرات (0)